نوشته های من

داستان کوتاه- شعر-داستان بلند

نوشته های من

داستان کوتاه- شعر-داستان بلند

زندگی زناشویی

شاید نوشتن کمک می‌کرد. اما به چه چیزی؟ زندگی زناشویی چه معنایی داشت؟

زن و مردی که همخوابه همدیگرند اما هیچ عقدی بینشان جاری نیست؟ زن و شوهری که سالهاست همدیگر را ندیده اند و بعد از مدتها به هم می‌رسند آیا عقدشان پابرجاست؟ مردی  که در شهر دیگری با زنی خوابیده و یا حتی با دخترانی و حالا بعد از سالها بازگشته و زنش را می‌بیند، آیا این دو به هم نامحرم نیستند و یا کلمه واقعی تری : غریبه ؟

و یا حتی زن و شوهر که هر شب کنار هم می‌خوابند اما لحظه ایی همدیگر را لمس نمی‌کنند، رابطه اینها چه اسمی دارد؟ در حالی که هر دو به هم وفادارند؟

یا...

جوهر خودنویس با گذاشتن کلمات روی صفحه سفید دفتر خطها را سیاه می‌کرد و در جای نقطه ها پر رنگ می‌شد. اما هیچ رابطه منطقی برای افکارش نمی‌یافت. شاید خسته بود و یا شاید حتی افسرده و بی انگیزه.

رد زرد چای روی لبه لیوان مانده بود و چای درون آن درست مثل آب،  سرد شده بود. دستش را روی پیشانی‌اش گذاشت و روی دردی که از گردن به سرش هدایت می‌شد متمرکز شد. آیا راه حلی برای سئوالهای بی پاسخش داشت و یا همچنان باید درون سئوالاتش پیچ می‌خورد و یا شاید تا به حال گره خورده بود و خودش هم نمی‌دانست.

نظرات 3 + ارسال نظر
امین شنبه 18 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:23 ق.ظ http://morpheus.blogsky.com

به اولی ها می گن : زناکار!
دو مورد دوم اگر زن باردار نباشد عقد پابرجاست اما جایز است که تست بارداری گرفته شود.
در مورد سوم٬ وقتی مردی با نامحرم خوابیده٬ با زن خود که دیگه رودربایستی ندارن هم می تواند بخوابد. ضمن آن که صرف فعل خوابیدن٬ فی النفصه اشکال ندارد.
به رابطه مورد آخر هم می گن٬ خواهر و برداری! اینکه زن و مرد صرفاْ به خاطر نداشتن رابطه دیگر٬ خیانتکار محسوب نشوند محل اشکال است. چون گاهی پیش می آید که به دلیل عدم توانایی فعل خیانت اتفاق نمی افتد.

مینا شنبه 25 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:47 ق.ظ http://love2life.blogsky.com

سلام نازلی عزیز
نوشته هات واقعا قشنگ هستند. همینطور ادامه بده.
نمی دونم خودت متاهل هستی یا نه ؟
اما برام این سواله که چرا زناشویی رادر همخوابگی صرف میبینی؟
همخوابگی بخشی از زناشویی هست و البته مردان و زنانی که به همسرشان خیانت میکنند هم چند دسته اند
خیانت فقط در برقراری رابطه میان بدن و رابطه جنسی نیست
فراوانند مردان و زنانی که اینگونه خیانت نمی کنند اما زنای عاطفی میکنند
در روابط جنسی به همسران خود وفادارند( از ترس یا هر دلیل دیگه ای؟؟؟) اما در روابط عاطفی و اجتماعی نیستندو ذهنشان جای دیگری جولان میزند.

نیما یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:29 ب.ظ http://secretlove.blogsky.com

سلامی دوباره
حیفم اومد این مطلبی را که نوشتین بخونم و نظر ندم
ببینین همه درباره رابطه زناشویی مثل هم فکر نمی کنن هر کی از رابطه زناشویی و ازدواج دنبال یه هدفی هستش بعضی ها دنبال بچه هستن و اگر بچه دار نشدن تمام اون عشق ها البته دروغی که در دوران قبل نزدیکی وجود داشت الان دیگه از بین رفته و حتی به صورت ظاهری هم وجود نداره. عده ای دنبال رابطه سکس هستن و ازدواج کردن را تنها در این موضوع خلاصه می کنن و متاسفانه بعد از روزها یا ماه ها این کار هم براشون تکراری میشه و سر ناسازگاری می ذارن و دنبال به قول شما اینن که با غیر هم بستر بشن. گروهی هم که قبل ازدواج همیشه منحرف بودن فقط به خاطر این ازدواج می کنن که خانواده یا بقیه بهشون فشار میارن و در واقع هیچ تمایلی به ازدواج کردن ندارن و اگر هم ازدواج کنن باز هم دنبال کارهای گذشته خودشان خواهند بود. و هستند کسانی که ازدواج را با فکر و تعقل انجام میدن و همیشه به آن کاری که انجام دادند پایبندند
و در پایان اونی که خیانت می کنه چه زن چه مرد نباید انتظار داشته باشه که طرف مقابل او هم منحرف نشه چون اگه کسی با غیر رابطه داشته باشه نمی تونه علایق خود را به طرف مقابل منتقل کنه چون با یکی دیگه اونا را تقسیم کرده

tanks

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد